onsdag 4. mai 2011

Muligens funnet ut hvorfor jeg ikke er noen flink husmor?

I går dro jeg til Harstad etter jobb, og fikk hentet og handlet alt jeg skulle ha. Før jeg dro hjem, dro jeg innom Mette Mus en liten tur, og fikk hilst på to av mine 5 gudbarn. Og nok engang må jeg bare innrømme at jeg er altfor sjelden på besøk hos de. De er jo så beskjedne når jeg kommer, at jeg må bli kjent med de på nytt igjen..... Skjerpings Lene! Må få til litt mer besøk både dit og de hjem til oss..... Må si at jeg er imponert over hvor ryddig det bestandig er hjemme hos Mette, gid det hadde vært hjemme hos oss.....

I dag har jeg styra som en gal på jobb. Rydda, kasta, rydda, vaska...... og så på han igjen..... Så nå tror jeg egentlig jeg har svaret på hvorfor jeg ikke er noen husmor.... Jeg styrer så mye på jobb, at jeg ikke orker å gjøre noe når jeg kommer hjem.
Jeg har jo hørt en plass at man ikke skal ta med seg jobben hjem!!!! Så da kan jeg jo ikke gjøre husmorsyssler hjemme, når jeg gjør de på jobb???
MEN det betyr jo at jeg ikke kan gjøre håndarbeide hjemme? Eller????

Ha en fortryllende dag, både på jobb og hjemme :)


Lene

2 kommentarer:

  1. Hei!! Så kult at du har bynt å blogge!! Dreftig!! Klæm fra The Sunshine!

    SvarSlett
  2. Må jo prøve Solfrid :) Kjekt når det er rolig på jobb :)

    SvarSlett