fredag 27. mai 2011

Årets første tur

I går kveld dro jeg på årets første trimtur. Sammen med to andre syklet jeg rundt fjorden, og det var hardt nok for utrenet kropp.
Måtte gå av sykkelen og vente sammen med mannen i gruppa, mens "fjæra" dro avsted. Borte ble ho iallefall.
Var ei stund redd for at jeg kanskje hadde bruk for mobiltelefonen i lomma, men etter å ha tvinget i han litt vann, og slappet av litt, gikk vi opp den siste biten av bakken.
Jeg trodde at JEG var i dårlig form, men når jeg er i bedre form enn en som har trimmet en liten stund, så er det vel kanskje håp for meg også? Vi brukte over en time på turen, som vi kun brukte 45 min på i fjor, så her er det forbedringspotensiale :)
Da jeg kom hjem var jeg så sliten at godstolen ble tilholdsstedet mitt de neste timene.
Etter å ha vært i dusjen, tok jeg fram den forhatte personvekta. Den og jeg har ikke vært venner på mange år, og i går ble ikke vennskapet fornyet heller. Det ble om formodelig verre. Holdt på å dette på rompa...... Jeg veier den nette sum av 90 Kg!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjelpe å trøste sier jeg. Er det mulig? Tydeligvis. Og der er bare EN ting å gjøre. Fortsette å sykle rundt fjorden, til jeg klarer det på 30 min....
Jeg er Colaholiker, og ELSKER sjokolade, MEN nå er det nok. Godteriet spiser jeg ikke så mye av lengre, men den colaen! MÅ slutte med den også. Problemet er bare at da får jeg dundrende hodepine......
Jeg skal gå en tur på apoteket i dag, og høre om det finnes noe som kan hjelpe meg?
For dette går ikke lengre. Jeg synes egentlig ikke at jeg er TYKK, men vekta sier noe annet.....
HJELP!!!!! Trenger desperat noen som kan backe meg opp, og gi meg styrke, og MOT til å holde ut....,bli i litt bedre form, og forhåpentligvis mange Kg lettere.



Hilsen Tjukka Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar