mandag 23. mai 2011

Gi bort :)


lørdag 7. mai 2011

EllenSand gir bort igjen!

Jeg kjører i gang en ny gi Gibort. Denne gang på en EllenSand-kjole.
Det vil si at den som vinner kan ønske seg en EllenSand-kjole sydd i sin størrelse.

F.eks en sommerlig *GøyPåLandet* kjole i Lillemartine. Eller en Superwoman-kjole.
Klikker du på bildene, får du se større ugaver.


Eller kanskje en Stjerneteller? Her presentert med den aller siste jeg har laget, en liten barneteller.

Eller en av mine favoritter, Splash-kjolen?

Flere modeller finner du på nettsiden min www.ellensand.no eller her i bloggen under etiketten EllenSand-kjoler. Giborten begrenses av en ting, stofflageret mitt. Du kan velge mellom de stoffene jeg har på lager. Bilder av de legges ut etterhvert.

Ekstrapremie til alle hekleglade!
Gigaheklenål str. 15 :D

Andre regler:
Ett lodd for kommentar i innlegget.
Ett lodd for å følge bloggen min.
Ett lodd for bilde med link i bloggen din.

Husk å fortelle hvor mange lodd du tar.
Ta med i kommentaren om du ønsker å delta på ekstratrekningen på heklenål. Er jo ikke alle det er like aktuelt for :D

Også de uten blogg kan være med, husk navn og epostadresse.

Trekning blir
29. mai!

Trekning 15. mai!

Du kan også kjøpe EllenSand-produkter til inntekt for Leger uten grenser.
De produktene finner du her.
:D
You might also like:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar