mandag 23. mai 2011

Fra det ene til det andre

I går kveld før jeg gikk å la meg såg jeg ut av vinduet, og fikk sett noe så alldeles nydelig....
 Fjellet var  ROSA :) Ble bare stående å kikke ei god stund før jeg hoppa i køya <3
Stor kontrast til i dag. Slik såg det ut da jeg kom hjem fra jobb halv fem. 

Onsdag skal jeg til sykehuset for undersøkelse av tarmen :(
Usj! Ikke noe jeg gleder meg så veldig til akkurat. Så i morgen kan jeg ikke være på jobb, da jeg mest sannsynlig skal tilbringe mesteparten av dagen på toalettet..... Måtte på apoteket og hente et middel, som visstnok skal hjelpe meg med å tømme tarmen. Måtte betale 300 kr for 2 små poser med pulver!!!!!! Halllooo! jeg er sjokkert! At det går ann!!!
Dette pulveret skal jeg blande ut i litt vann, og drikke det. Gruer meg allerede......
Ellers så får jeg spise to små brødskiver kl 8 på morgenen, resten av dagen VANN, eller annen klar drikke. Og takk og pris så betegnes COLA som klar drikke. Så da tror jeg at jeg skal klare dagen uten mer mat. Jeg er jo COLAHOLIKER.
Får se hvordan det går med min ene slanke dag ;)

Håper dere får en fin dag, og NYTE masse god mat :)

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar