lørdag 7. mai 2011

Konfirmasjon

I går dro jeg opp til Saltvann grendehus, og hjalp Diana og Erika med å pynte til Erikas Konfirmasjon på søndag.
Pynta til to bordsettinge. 16 til middag og 40 til kaffe. Erika hadde valgt lilla til middagsbordet, og til kaffebordet brukte vi pynten vi hadde i vårt bryllup :) Er glad for at vi ikke kasta den pynten etter bryllupet vårt. Den har blitt brukt i To bryllup, To barnedåper, En bursdag, og nå En konfirmasjon. Skal tilbake i kveld for å legge siste hånd på bordene. Har vært å kjøpt friske blomster, som kan brukes sammen med bordpynten.
 Gjort klart til pynting
 Lilla til middagsbordet
Løperen og pynteblomsten fra vårt bryllup.

Er på jobb og jeg kjenner at det har vært ei laaaaang uke. Før jeg drar hjem skal jeg handle inngredienser til ei kake til Konfirmasjonen. Og i kveld drar jeg opp i lokalet og hjelper Diana med det siste. Blir ikke mye avslapping i helga, men det for så være. Å stille opp for venna betyr så mye mer enn å få slappe av i godstolen hjemme.
Ønske alle ei riktig God Helg

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar