tirsdag 31. mai 2011

Hurra for meg

Ja da var dagen her da, dagen hvor jeg er blitt 35 år......
Jeg har hatt en super dag. Mye folk på jobb, nydelig vær ute, og et par gava :)
 En kjempekul kalender fra Hjerterom i Harstad fikk jeg av min lillesøster Cecilie
Et kjempefint L smykke fra det Gule huset på Røros fra min storesøster Anette.
Fikk også penger av mamma og Per, og de har jeg tenkt å bruke på utemøbler. Det er noe jeg har savnet lenge. Vi har ingen plass å sitte ute, og det er kjedelig når det er sol ute, og jeg må sette meg på trappa!!
På torsdag blir det visst kaffe selskap her hos oss. Jeg hadde helst sluppet de greiene der, men jeg har visst giftet meg inn i en familie som er glad i bursdagsfeiring :) Så det er bare å sette igang å lage kaker.....

Ellers har jeg ikke drukket Cola siden torsdag :) OG det er godt gjort, da jeg er en skikkelig colaholiker. Håper at vekta er snill med meg 1.august, og at jeg har klart å gå ned noen kg.

Ha en fortsatt fortryllende kveld :)

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar