torsdag 12. mai 2011

må man, så må man

De siste dagene har jeg jobbet masse ute. Raka og klipt busker for det meste, så nå håper jeg Gubben er fornøyd med den late Kjærringa si :)

 Da kom endelig tørkestativet opp ute. Har vel bare ligget i fjøset i et par-tre år. Gubben "glemmer" å sette det opp, så da må jo husmora gjøre det selv :) Legg merke til ROSA tau på stanga ;)
Den gamle riva gikk selvfølgelig istykker, så denne gangen ble det innvestert i TO nye river, så nå kan flere enn en hive seg rundt og hjelpe til....
WARNING! Fare for å få kos er stor når du kommer på besøk til oss :)
For Junik er kjempeglad i kos, så hvis det blir innbrudd, er jeg redd hun bare vil logre med halen.....
Gråtass er kjempefin, men veldig masete.... Mjauer i ett sett. Mora hans heter Sushi, men hun hadde gjemt seg inne, da jeg tok bilder, så henne får dere se senere.
 Vi har to marsvin. Dette er Lynet
og dette er Teddy Winter. Kan vel snart starte dyrehage?
Liv kom innom en tur på jobb i går, og da måtte jeg selvfølgelig ta et bilde av henne også. Liv jobbet hos meg, gjennom Nav i 8 mnd, og jeg savner henne veldig. Kjempedame. Lært masse av henne :)

Dagen i dag starte jo bra, med SOL og 12 grader ute. Hipp hurra! Eller? Da må jeg vel ut å jobbe litt etter jobb i dag og......
Uansett, så får dere ha en strålende dag 

Lene











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar