tirsdag 3. mai 2011

Blondie

Har bestandig følt meg mest vel som falsk blondine, og det er kjempegreit når man har en frisør som nermeste nabo :) Vi skal i konfirmasjon til helgen, og da er det greit å gå dit uten ettervekst. Gubben vil helst at jeg har langt hår..... Hva er det med mannfolk? De fleste vil jo at frua skal ha langt hår? Blir man mer sexy av det eller? Har egentlig aldri skjønt det der.... Jeg har sagt klart ifra, at det er mitt hår, og jeg gjør hva jeg vil med det! Føler meg mer vel i kort hår, og nå kan jeg jo lage flere frisyrer, avhengig av humøret :)  Rufsete, pigg, glatt eller bare la det være...... Herligt:)

I går hadde jeg planer om å fyre opp dritten ute hjemme, men det gikk i vasken gitt. Hjemme var det vind, og en av naboene hadde nesten fyrt opp hele jordet, og nesten opp til skogkanten. Skumle greier.. så planen vår ble lagt på is for ei lita stund.
Men i dag.... da skal jeg prøve(jeg sa PRØVE) å få vasket bilen innvendig, men kjenner jeg meg selv rett, så blir det godstolen i dag og he he he.
Nei søren! Det blir ingen bilvask i dag... skal jo til Harstad, og Elkjøp, for å hente noen deler til vaskemaskina, som har stått siden påskeuka.  Så det blir vel klesvask på meg de neste dagene....
Hmmm! Må huske å si til Gubben at han må sette opp kles-stativet ute.....(som har ligget inne i fjøsen i et par-tre år)


Ha en fortryllende dag

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar