søndag 8. mai 2011

Helt ferdig.....

Akkurat nå er jeg så sliten, at jeg nesten ikke klarer å skrive her engang....
Vi har vært oppe på Saltvannskolen i Erika`s konfirmasjon. Og jeg tror både konfirmant og foreldre var svært fornøyde med dagen :)
Da Gubben dro til Harstad med eldstejenta, ble jeg igjen og hjalp Diana og Ronny med opprydding og vasking. Det gikk egentlig ganske fort, men da jeg kom hjem, og satte meg ned, kjente jeg at jeg var skikkelig sliten.
Men dagen har vært flott, og jeg har storkosa meg i forberedelsan. Baking, pynting av lokale, og selvfølgelig å få lov til å snuse litt på lille Hedda :) Diana og Ronnys siste lille prinsesse. Hun er bare helt skjønn.
Det er to år til yngstejenta til Gubben skal konfirmere seg, og den tiden blir å gå kjempefort. Neste skoleår starte hun i 8.klasse. Hjelpe og trøste. Synes ikke det er så lenge siden je møtte henne for første gang, og da var hun 3 1/2 år. Eldstejenta besemte seg for å ikke konfirmere seg, hun skulle egentlig stått konfirmant nå i år, men jeg tror hun angrer seg litt. Hun sier hun ikke gjør det, men jeg kjenner henne ganske godt etter snart 9 år, og jeg tror hun egentlig hadde villet konfirmere seg. Men jeg skjønner henne godt. Tiden før selve konfirmasjonen er drit kjedelig. Spesielt det at man må i kirka så og så mange ganger.
 Masse deilige kaker
 Konfirmanten med foreldre
 Artig å få lov til å lage blomsteroppsats tilkonfirmanten
 Ronny holdt en svært rørende tale til sin førstefødte. Jeg begynte nesten å grine. Flink var han!
 Konfirmanten og eldstejenta
 Gubben og yngstejenta. De er nå bra like HÆ?
 Gavebordet
 Denne fikk Konfirmanten av oss. Kan også brukes som smykkeskrin eller sminkeskrin hvis hun vil

 Konfirmanten holder takketalen.

I morgen har jeg en lang arbeidsdag foran meg. Da har jeg åpent mellom 12-20, og med et salg på -20% på hele butikken. Så i morgen kan je sove leeeenge, og det skal bli supergodt!

God natt folkens

Lene

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja tenker det tar på... Fin konfirmant da :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Ja konfirmanten var fin. Det er bestevenninna til min manns eldste datter, så ho har gått mye inn og ut av huset vårt oppigjennom årene. Bare koselig å hjelpe til :)

    SvarSlett