søndag 17. juli 2011

Trimtur

Kjenner godt at jeg ikke har fått trent noe spesielt denne uka. Så da jeg sto opp med en rygg, som var stokk stiv i dag, var det bare en ting å gjøre. Hive seg rundt, og sykle en tur rundt fjorden...

 Her er jeg og....
den fine hvite sykkeln min, klar for å....

sykle rundt fjorden. Det er vel ca 1,4mil rundt.
Turen gikk feiende flott den,
skal man se bort ifra at jeg hadde motvind
halve turen......
Da jeg kom hjem, fikk jeg litt sjokk...
Et hyggelig sjokk, vel og merke...
Dette brukte jeg på turen, og det er 5 min forbedring fra 
forige tur, så jeg er MEGAFORNØYD :)

MEN jeg er fortsatt stiv i ryggen :(
Men det blir sikkert bedre utover dagen.

Med en gang jeg kom inn, etter turen, begynte 
Gubben å mase om at jeg burde
rengjøre bilen min.....
For den ser jo ikke ut....
Huff! Jeg som HATER å rengjøre bil.....
MEN nå har han masa lenge nok. Skal gå ut å 
ta det med en gang...
Wisch me GOOD LUCK!!!!

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar