onsdag 6. juli 2011

Pakke i posten

I går kom det en pakke i posten
Så spennende! 
Ikke hver dag jeg får slikt i posten.
Gaven fikk jeg av Hobbyklubben, fordi da jeg skulle melde
meg ut av klubben, ble damen i den andre enden 
litt forfjamset. Spurte hvorfor? Og da sa jeg 
som sant var, at jeg prøver å kutte litt 
kostnader hver mnd :) 
Hun spurte om jeg ikke ville ha en pause
i medlemskapet istedenfor, mot at jeg 
fikk en gave :)
Som sagt så gjort, og her kom gaven...
Hva synes dere?
Smykkesettet Milly fra Snø of Sweden.
Ikke helt min stil, men jeg sier ikke neitakk 
til et gratis smykkesett til 1000 lappen.
Får se hva jeg gjør med dette? Kanskje til en ny Giwe away?
Når jeg har passert 10 000 lesere?
Vi får se :)

Ønsker dere iallefall 
en flott dag!

Lene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar