fredag 1. juli 2011

Min første GIWE AWAY

Akkurat nå er det 2054 stk som har vært innom bloggen min, 
og det synes jeg er bra på to mnd, så derfor blir det Giwe Away her hos meg. 


Du kan få 5 lodd tilsammen:
1 lodd for å legge igjen en kommentar her
1 lodd for å linke bloggen min til din blogg
2 lodd for å bli følger av min blogg 
1 lodd for å linke/dele bloggen min på facebook

Her kommer premiene :)
 Var innom Presangen på Evenskjer, 
og der fikk jeg dette fine maleriet, til utlodding.
Koppen, skåla og serviettene falt jeg for, og kjøpte like greit de,
til utlodding
 Dro også innom Kornelia Klær, og der fikk jeg 
denne fine veskeholderen

Og TO fine smykker






Stoffene og knappene kommer fra min butikk Floken A/S, garn&sånt.
Sammen med de to knappene kommer også to små ordknapper :)

Da er det bare å ta lodd folkens :)

Trekning 31.juli
 
I en senere blogg vil jeg vise dere litt fra både
Kornelia Klær og Presangen på Evenskjer
 
Lene

37 kommentarer:

  1. Ja da har eg gjort alt bortsett fra å linke fra min blogg.;)Men så e ikkje min blogg synlig for mange akkurat no. Har ikkje skrevet der på over 1 år så må vel sette igang snart ;)
    Forresten, veldig fin blogg du har :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk June :) Hyggelig at du like den. Da blir det 4 lodd på deg :)

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg vil veldig gjerne være med på dette her. Må sannselig si at du har vært raus med gevinster!Jeg har deg allerede på blogglista mi, er følger fra før. Hvis jeg husker det skal jeg reklamere litt for deg på bloggen min for dette må flere få med seg! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  4. Hei Siri :) Første Giwe away skjønner du, da er det å slå på stortromma :) Da blir det To lodd på deg da?

    SvarSlett
  5. Du hadde verkelig kjæmpe fine premia....:) ikkje før at æ skjønne nåkka av den her lodd greian;) men du har en fin og artig blogg å lese:)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Tusen takk Therese. Som sagt, hvis du gjør de tingene som står øverst i innlegget. Et eller to eller alle, så får du like mange "lodd" som står der. Bare å kommentere her, hva du gjør, så skriver jeg navnet ditt på så mange lodd du tar. Og vips, så har du kanskje vunnet noe av det jeg lodder ut :) Bare å hive seg med. Hvis du vil dele på Facebook så er det "dele"knapp nederst på innlegget ;)

    SvarSlett
  8. Da har jeg linket deg til facebook, og blitt følger av din blogg :)
    Kjempeflotte giveaways du har :))

    SvarSlett
  9. Tusen takk Monica :) To lodd på deg :)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Fant bloggen din hos Siri!
    Hos meg er det mest om hagen på denne tiden.Har alltid et håndarbeide å gripe til!
    Jeg linker og legger meg som følger!
    Ha en fin kveld!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Hei. Fant bloggen din hos Siri. Så flott blogg du har. 3 lodd på meg. Inger johanne

    SvarSlett
  12. Flott give away med mange flotte gevinster. 2 lodder på meg :-)
    Ønsker deg en strålende uke

    SvarSlett
  13. Heisan ;)
    kor koslig blogg og så mange gaver ;)

    eg legger meg til som følger også og da skulle det vel bli 3 lodder ;)
    smil fra monika

    SvarSlett
  14. Hei! Gratulerer med blogg! Kjempefine premier du har! Tar gjerne 3 lodd, jeg er din nye følger! :)
    Et lite tips: Jeg synes skrifen din er litt vanskelig å lese, men det er kanskje bare meg som ser litt dårlig ..
    Ha en god dag!
    Klem fra Lisa

    SvarSlett
  15. Hold da op en stor give-away - jeg er med med 1 lod.

    SvarSlett
  16. Oj! her kom det mange kommentarer :)
    Jorunn det blir 2 lodd på deg :)
    Lisa jeg syntest det var så fint med skjønnskrift, men jeg skjønner hva du mener. Skal se om jeg finner ei anna skrift så det blir lettere å se :)
    Så koselig med alle tilbakemeldinger. Jeg skal inn å se på deres blogger også :)Ha en fin dag damer :)

    SvarSlett
  17. Therese du får ett lodd for å ha lagt igjen en kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  18. Heisann,fant bloggen din via en annen blogg jeg følger.Utrolig flotte ting du gir bort.Har gjort alt du ba om så da er det vel 5 lodd på meg.Ha en god sommer videre.

    SvarSlett
  19. Hei, så mye lekkert du lodder ut! Jeg fant denne via Noe helt Anna sin blogg, og syns den var kjempefin! Jeg linker til facebook også, så blir det vel to lodd på meg? :-) Ha en flott kveld! :-)

    SvarSlett
  20. Hei! Så fin blogg og spennade give away :) Har lagt meg til som ny følger (gler meg til fortsettelsen) og sjølsagt så linkar eg via mi side. Skulle linka via facebook også men veit ikkje korleis enda... Ønsker deg en flott sommar vidare :D

    SvarSlett
  21. God sommer til deg også Anna :)
    Anne-Lise: 3 lodd på deg, du har jo lagt igjen en kommentar her ;)
    Margit: Nederst ved hvert innlegg, så er det endel "knapper" Trykk på den det står f på. Det er link til facebook ;)3 lodd på deg foreløbig. Bare å skrive under her, når du har linket til Facebook ;)
    Tusen takk dere for fine tilbakemeldinger. Det varmer at dere i det hele tatt vil inn å se på min blogg :) Og jeg skal selvfølgelig inn å kikke på deres :) Ha en fiiiiin dag :) Klem

    SvarSlett
  22. Hei. Nå har jeg gjort slik du har beskrevet ovenfor her for å linke deg til facebook. Da blir det vel ett lodd til, da?? Mvh Siri:-)

    SvarSlett
  23. Flott giwe away du har :) 2 lodder på meg :)
    Ha en super helg!

    SvarSlett
  24. Hei Siri:) Ja da har du nå 3 lodd :)
    Takk skal du ha Kathrine :)
    Ønske alle ei super helg også :)

    SvarSlett
  25. Heia Lene.
    Ni har æ vært inne å snusa rundt inne på bloggen din. Og æ må si at det e en flott blogg du har laga med variert innhold.
    Ps: har være inne å delt bloggen din på facebook.
    Klemz fra Iris Andrine

    SvarSlett
  26. Tusen takk Iris :) Koselig å høre :) Da blir det to lodd på deg :)

    SvarSlett
  27. Hei Tante, jeg vil ha ett lodd :)

    Hilsen Emma

    SvarSlett
  28. Åjj, trodde jeg hadde vært inne å henta lodd her jeg.Men nei..
    3 lodd tar jeg med meg,
    kommentar her, deling på blogg og fb.

    SvarSlett
  29. leneridolahermansen@hotmail.com27. juli 2011 kl. 01:15

    full pott her :)

    http://leneridola.blogspot.com/2011/07/give-away-i-juli.html

    SvarSlett
  30. Innom å hilser på. Telleren viser 3600 akkurat nå:)
    Deler også på FB.

    SvarSlett
  31. Legger meg også til som følger av bloggen din!

    SvarSlett
  32. Eg tar gjerne 3 lodd - kommentar + har lagt meg til som følger av bloggen din :)

    krysser fingre nå!

    SvarSlett
  33. I come last?
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  34. wow!
    please enter my name
    4 lodd
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  35. Tar gärna två lotter, är följare.

    netttan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  36. Alle ble med på trekningen :)

    SvarSlett