fredag 1. juli 2011

Kornelia Klær, Evenskjer

Innehaver av Kornelia Klær ga meg disse 
smykkene og veskehengeren, til å gi bort
Snille Sissel.
Med det samme vil jeg bare si at myten om at Kornelia kun har klær til "kjærringe"
er helt feil. Jeg tør nesten vedde på 
å si at mesteparten av mine klær
i min garderobe, er fra Kornelia.
Ikke bare har de klær, de har også 
sko og vesker. 
De har også klær i store størrelser, så her er noe for enhver.
Her får dere en liten kikk:
 Sko fra Khris







 Her har vi Sissel med en nydelig kjole fra
Co2

 Dett er en av mine favoritter.
Alldeles hærlig å ha på seg.
To lag, og det er såååå mykt.
Og den ligg selvfølgelig i mitt skap....
Absolutt verdt å dra innom Kornelia.
De ligger bak kommunehuset 
på Evenskjer. Midt på parkeringsplassen.

Lene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar