onsdag 17. august 2011

venter på laptopen min....

Jeg har ikke vært så flink til å blogge på 14 dager, og jeg savner det masse. Min kjære laptop ble som sagt sendt inn til reperasjon, og den er ikke kommet tilbake enda...... MEN snart er den her, og DA er jeg tilbake for fullt.
Prikken over i`en på soverommet er på plass, så det må jeg blogge om.... Jeg fikk jo så fin gave av Gubben da de kom hjem fra Sverige,
og fra jentene (men den var IKKE fin, de tøysa med meg....) Og jeg  har kjøpt meg nye briller, som virkelig står i stil med gaven fra Guben...... SUKK!
La nå den laptopen komme snart.........PLEASE!!!!

Nå skal jeg ut med Junik en tur, før det blir leggetid :)

De av dere, som vant på Giwe awayen min, og ikke har sendt meg adressene deres. Hadde vært fint om dere gjorde det.... Frimerket er satt på, mangler bare adressa ....

God natt!

Lene

7 kommentarer:

  1. Hei :) jeg var en av de heldige vinnerene av din give away :D både jeg og mamma har sendt deg mail med adressa mi og har ikke hørt noe fra deg. Håper du kan ta kontakt med meg slik at du får sendt det jeg vant :) siden det ikke går å sende mail

    SvarSlett
  2. Hei Katrine! Har fått mailen din, og sender deg pakken i posten i dag :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg masse til jeg får pakken :D

    SvarSlett
  4. ups .... kor artig
    no vart eg glad ;)

    klems fra monika
    ( monika mahle aarset
    årset
    6215 eidsdal ;)

    SvarSlett
  5. Jeg skrev til deg her samme dag som du la ut innlegget, men ser nå at kommentaren ikke har blitt postet :) Jeg er en av de som har sendt mail til deg med adressen. Mailen ble sendt 1. august.

    SvarSlett
  6. Blir godt å få PCèn i hus ;) Takk for at du vil følge bloggen til meg og min svigerinne ( Gult hus i svingen ) !

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  7. Laptopen e endelig kommen, og jeg synes dere hadde noen gøyale puter. Henter innspirasjon til prosjekter her hjemme :)

    SvarSlett