tirsdag 30. august 2011

På besøk hos Hannemor

På lørdag ble jeg innvitert til ei venninne på en liten fest,
og da måtte jeg jo dra dit.
Lenge siden jeg har vært på besøk hos noen, 
så dette ville jeg bli med på. 
Først hadde jeg tenkt å ligge der, 
men så kom jeg på at jeg skulle jo i barnedåp på søndagen, 
så da ble jeg sjåfør istedet. 
Og med meg fra Grovfjord ble Hanne fra det lille røde huset
Hun var hos sin SvigerTiger, men ble da med meg tilbake til Harstad.
Før vi dro til vår felles venninne, fikk jeg kjørt henne hjem, slik at hun kunne få pyntet seg litt før festen.
Og med meg inn, tok jeg selvfølgelig med kameraet.
Gøyal måte å vise fram bryllupsbildene på. Den likte jeg veldig godt :)

Hallo!!! Jeg vil iiiiiinnnn!!!!!




Utedoen MÅTTE jeg bare få med.
(Bildet er tatt igjennom vinduet.)
Hannemor! Tusen takk for titten.
Kjempekoselig hjem dere har :)

Og festen gikk bra den, og jeg kom meg hjem i rimelig tid,
til ei god natts søvn før barnedåpen :)

Klem 
Lene
 

1 kommentar:

  1. Så koselig at du laget blogginnlegg om besøket.
    Bittelitt av huset sett med andres øyne.
    Takk for at du frakta meg trygt fram og tilbake fra Mettemor, og koselig treff, alltid artig med litt festligheter

    SvarSlett