fredag 17. juni 2011

Prosjekt gyngestol

Ja da har jeg starta på prosjekt gyngestol. 
"Ska no bli lækker når den bli ferdig"
Og den blir nok hvitmalt, noe den tydeligvis også har vært før.
Fargene jeg har avdekket under det grønne,
er hvit, brunrød, og svart.
Men det går jo ikke fort nok for meg dette her.
Skulle jo helst vært ferdig, 
før jeg startet...

 
I dag har jeg kun vært inne, i finværet. 
Har klart å få SOLEKSEM på kinnene mine!!!!
Heldigvis hadde jeg igjen av en salve vi fikk til Emilie da vi var i Tyrkia.
Så nå begynner det å gå seg til, heldigvis.
Har jo vært flink med solkremen også, 
så ikke skjønner jeg hvorfor jeg fikk eksem?
I går kveld var jeg knall rød på begge kinnene,
så kremen virker som den skal enda, heldigvis.


I morgen er det lørdag, og jeg skal på jobb. 
I helga er det Evenskjerdaga,
så jeg regner med å få nok å gjøre. 
Når jeg kommer hjem skal jeg fortsette med prosjekt gyngestol.

God helg fokens

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar