mandag 13. juni 2011

Jeg fant en skatt i kjelleren

 I dag tidlig gikk jeg ned i kjelleren for å lete etter ei litt stor blomsterpotte, og gjett hva jeg fant? En pose med gamle glass oppi.... Stusset litt på denne posen, for den hadde jeg ikke sett før, men så skjønte jeg hvor den kom fra.
Gubben har måkket ut masse grus og sand fra det ene rommet i kjelleren, som visstnok har vært en potetkjeller. Der fant han flere gamle Norges glass, ei gammel vin flaske og to veldig gamle MELKE flasker.
Og dette sa han ingenting om til meg......? Gjett om han fikk høre det. Svaret jeg fikk, var: Det er bare noen gamle glass jeg skulle hive i CONTAINEREN!!!!
WHAT???? Er det mulig?
Var snar med å grabbe de til meg, og her ser dere resultatet...
















Hva denne D en står for vet jeg ikke... ?

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar