fredag 2. desember 2011

Der var jeg tilbake

Ting går litt tregt her på bloggen for tiden. Lenge siden jeg har skrevet innlegg her. Bildet er tatt for noen dager siden, som dere ser på datoen, men jeg var så fornøyd med plasseringa, at den bare måtte bli med.
Julegavene er som smått begynt å handla inn.
Og i år har jeg strikket endel, men de kan jeg jo ikke vise her enda, da de som får de, muligens leser bloggen :)
Hvis jeg husker på det, så skal jeg ta bilder, og legge ut etter julaften ;)
Akkurat nå strikker jeg på et par selvkomponerte votter, som jeg plages skikkelig med. Aner ikke hvor mange ganger jeg har rekt opp, men det er endel. Så jeg får håpe han som får de, bruke de godt :)

Hva holder dere på med i disse tider? Rekker dere å lage gaver selv, eller blir det å springe ned butikkene?
Har enda endel igjen, så jeg må nok få ut fingeren snart kan jeg tenke meg!

Ønsker dere ei riktig GOD HELG!

Klem Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar